>FAQ

Studio Dansu gesloten wegens Corona Virus

FAQ (veelgestelde Vragen)

We kunnen ons voorstellen dat je met vragen zit. Wat betekent deze sluiting voor jou als lid, je abonnement en wanneer kun je weer lessen volgen? Lees hier de meest gestelde vragen met antwoorden om jullie te informeren over de corona maatregelen, abonnementen en hoe je toch in beweging kunt blijven.

Heb je nog andere vragen, suggesties of opmerkingen, laat het ons weten via de mail info@studiodansu.nl of vul het contactformulier in


Hoe lang blijft Studio Dansu gesloten?

Onze studio is op last van de overheid in ieder geval gesloten t/m 20 mei. Afhankelijk van hoe de situatie zich verder ontwikkelt kan deze datum veranderen. Wij houden onze leerlingen op onze website, per social media & email op de hoogte van de situatie.

Wat doen jullie aan deze situatie?

Vanaf de dag van sluiting zijn wij dag en nacht bezig geweest om jullie tegemoet te komen, dit uit ons grote loyaliteitsgevoel naar alle leerlingen. Om onze leden toch de kans te geven aan hun fitheid, conditie en gezondheid te blijven werken en niet voor niks betalen hebben wij een online les programma opgestart. Voor ons is dit echt opnieuw het wiel uitvinden en dit vereist veel nieuwe (technische) kennis en kost een hoop tijd. Wij vragen jullie hierbij om jullie begrip en geduld. Voor na de heropening zijn wij verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken. Hierover informeren wij jullie z.s.m.

Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?

Zorg goed voor jezelf, blijf bewegen. Wij hebben alle leden een mail gestuurd met een link naar een pagina waarop wij lessen online plaatsen. Deze online lessen zijn in een beveiligde omgeving geplaatst, waardoor alleen de leden hier toegang tot hebben. Tijdens en na de lessen is er de mogelijkheid om te chatten met anderen, zo houden we ook het sociale aspect van Dansu in leven.. Houd je mail en onze social media kanalen (Facebook en Instagram) in de gaten. Heb je geen mail gehad? Stuur ons een mail naar info@studiodansu.nl dan zullen wij ervoor zorgen dat ook jij de juiste informatie krijgt.

Heb ik recht op compensatie?

Een logische en terechte vraag in deze uitzonderlijke tijden. Nederland verkeert in een ongekend uitzonderlijke situatie. Dat wij onze diensten niet kunnen aanbieden komt door de ingrijpende overheidsmaatregel en vormt een overmachtssituatie. Wij zetten ons in om de ongemakken zoveel als mogelijk te compenseren. Op dit moment proberen wij er alles aan te doen alle leden lessen online aan te bieden. Daarnaast zoeken wij ook naar passende compensatie voor na de heropening.

Kan ik mijn abonnement wijzigen of pauzeren vanwege het corona-virus?

Nee. Op basis van de huidige situatie wijzigt of pauzeert Studio Dansu geen lidmaatschappen. Wij bieden onze leden o.a. online lessen en proberen er alles aan te doen om hier het beste van te maken.

Wordt begin van de maand de contributie geïncasseerd nu Studio Dansu dicht is?

Ja, ook op 1 mei wordt automatisch geïncasseerd. EWel hebben wij alle abonnementen op het minimum tarief gezet, zo is het eerlijk voor iedereen. Alle leden mogen voor de prijs van 1x per week onbeperkt online lessen volgen. Wij vragen uw begrip hiervoor. Het is namelijk voor ons ook een vraagteken of de sluiting wordt verlengd en/of de overheid verdere maatregelen treft. We vragen u vriendelijk om betalingen niet te storneren. Omdat wij begrijpen dat je graag wilt sporten voor het abonnementsgeld dat je betaalt, zijn we voor nu hard bezig zoveel mogelijk lessen voor jullie online te blijven zetten. Voor ons is nu het belangrijkste dat ook Studio Dansu haar rekeningen kan doorbetalen. Letterlijk, zonder deze incasso kunnen wij niet her-openen na deze tijdelijke crisis. Wij hopen dan ook op jullie begrip hierin om ervoor te zorgen dat een tijdelijke crisis niet een blijvende wordt.

Wat als het langer duurt?

Qua abonnement: we wachten hierin wat de branche en overheid kan betekenen voor iedereen. Wat dit precies gaat betekenen voor Studio Dansu en onze collega’s, dit weten we nog niet. Een verschrikkelijke situatie voor iedereen.

Ik wil mijn lidmaatschap bij Studio Dansu per direct opzeggen, kan dat?

Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen. De huidige situatie omtrent het corona-virus valt voor iedereen die erdoor getroffen is onder ‘overmacht’ en is daarom geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden, waarbij u met één kalendermaand opzegtermijn kunt opzeggen.

Gaan de voorstellingen nu wel door?

De overheid heeft besloten dat alle bijeenkomsten worden verboden tot 1 september. Dit betekend dat onze voorstellingen niet door kunnen gaan. Wij gaan z.s.m. in overleg met de theaters om een nieuwe datum te prikken. Had je al kaartjes gekocht? Neem dan contct op met het theater.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wegens de voorschriften zo veel mogelijk thuis te werken en sociaal contact te vermijden, zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Op onze website, via de mail en onze social media kanalen houden wij jullie zo goed mogelijk op de hoogte van de ontwikkelingen. Onze deuren zijn verplicht gesloten, maar wij staan uiteraard graag voor jullie klaar. Heb je vragen, suggesties of opmerkingen, laat het ons weten via de mail info@studiodansu.nl

 

Privacy | Disclaimer | Voorwaarden | Sitemap | © 2020 Studio Dansu