top of page
  • Kan ik eerst een proefles volgen?
    Een proefles is altijd mogelijk. Dit kan eenmalig en wij rekenen hier €5 voor. Wil je meer lessen proberen dan kun je losse lessen kopen via onze webshop. Vraag je proefles altijd vooraf aan.
  • Ik ben een beginner/niet fit, kan ik meedoen?
    Absoluut! Bij alle lessen staan er diverse niveaus door elkaar. Heb je twijfels of een les geschikt is voor jou? Stuur ons een bericht, we adviseren je graag.
  • Mag/Kan je aan alle lessen meedoen?
    Je kiest voor een abonnement voor 1x, 2x of onbeperkt. Je mag zelf bepalen welke les(sen) je komt doen, dit kan iedere week een andere les zijn. Je reserveert vooraf wel een plek in de les via onze app. Je mag op beide locaties lessen volgen. Bij twijfel of een les voor jou geschikt is kun je altijd om advies vragen
  • Mag ik gemiste lessen inhalen?
    Als je een les hebt gemist doordat je bijvoorbeeld ziek was mag je deze altijd inhalen, les credits blijven 3 maanden geldig (alleen met een lopend abonnement).
  • Wat heb ik nodig om mee te doen?
    Schone binnen gympen (zonder zwarte zolen) zijn verplicht, qua kleding draag je iets wat gemakkelijk zit. Tevens neem je een handdoek en een flesje water mee. Sommige mensen nemen een eigen matje mee, maar dit is niet verplicht.
  • Ik heb een blessure, wat nu?
    Als je langdurig ziek of geblesseerd bent is het mogelijk je abonnement tijdelijk te pauzeren. Soms is bewegen juist heel goed voor het herstel van de blessure, maar in sommige gevallen weer niet verstandig. Wij kunnen je vaak advies geven over de lessen. Bij twijfel overleg met een arts/fysiotherapeut.
  • Zit ik voor lange tijd vast aan een abonnement?
    Onze abonnementen zijn opzegbaar met 1 kalendermaand opzegtermijn. Je zit er dus geen jaar aan vast.
  • Moet ik een abonnement afsluiten?
    Wij adviseren wel om een abonnement af te sluiten. Dit is goedkoper en geeft regelmaat. Je kunt er ook voor kiezen om een losse les of 5/10-rittenkaart aan te schaffen
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Als je je persoonlijke gegevens of rekeningnummer wilt wijzigen kan je dit zelf doen in jouw Virtuagym account. Als je jouw type abonnement wilt wijzigen: stuur dan een mail naar info@studiodansu.nl
  • Hoe kan ik opzeggen?
    Jammer dat je niet meer bij ons wilt dansen/sporten. Wij hanteren 1 kalendermaand opzegtermijn. Stuur een mail naar info@studiodansu.nl als je wilt opzeggen.
  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
    Je gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Voor alle details rondom privacy van de gegevens, verwijzen we je door naar het privacyreglement. Dit reglement kun je onder elke pagina vinden.
  • Hoe werkt het On Demand Platform?
    Op het platform mag je zoveel lessen volgen als je wilt. Kies je eerst voor een categorie: Sport, Dance of Relax. Onder elk van deze categorieën kun je weer kiezen uit diverse type lessen bijvoorbeeld onder Relax kun je kiezen voor Yin Yoga, Pilates, Stretch etc. Daarna krijg je een lijst te zien van alle lessen van dit type. Er zijn workouts van verschillende lengtes 15-75 minuten. Het hele gezin mag thuis gebruik maken van de On Demand lessen. Het On Demand Platform is alleen toegankelijk voor leden met een abonnement.
  • Kan ik gewoon komen naar een les wanneer ik wil?
    Nee, je moet je wel vooraf aanmelden. Dit kan via de Virtuagym app of via onze website. Dit is om ervoor te zorgen dat het niet te druk is en er altijd voldoende materialen zijn.
  • Kan ik eerst een proefles volgen?
    Een proefles is altijd mogelijk. De eerste proefles is Gratis. Vraag je proefles altijd vooraf aan.
  • Mogen ouders blijven kijken?
    Ouders mogen in principe niet blijven kijken, uit ervaring weten we dat kinderen anders snel zijn afgeleid en minder goed meedoen. Bij een proefles is dit wel toegestaan en ook organiseren wij af en toe kijklessen. Uitzondering zijn de lessen Danskriebels en Beweegkriebels waar (groot)ouders meedoen in de les.
  • Aan welke lessen mag ik meedoen?
    Bij een abonnement voor 1x per week kies je jouw favoriete les uit, maar mag je uiteraard altijd inhalen bij andere lessen als je een keer niet kunt komen. Als je vast wilt wisselen van les geef het dan aan ons door. Heb je een onbeperkt abonnement dan mag je zo vaak komen als je wilt. Meld je wel altijd van tevoren aan.
  • Mag ik gemiste lessen inhalen?
    Als je een les hebt gemist doordat je bijvoorbeeld ziek was mag je deze altijd inhalen. Dit mag bij elke les geschikt voor jouw leeftijd. Stuur ons graag een mail of whatsapp om ons te laten weten wanneer je wilt komen.
  • Zijn er kledingvoorschriften?
    Voor alle lessen geld dat danskleding en schone binnen schoenen verplicht zijn (dus geen rokjes of spijkerbroeken). Voor ballet is balletkleding verplicht (ballet pakje, roze panty en roze schoenen). Bij warm weer neem je een flesje water mee naar de les. Zorg ook altijd dat je haren vast zitten.
  • Mag ik een vriendje/vriendinnetje meenemen?
    Als een vriend(in) mee wilt komen doen dan moet hij/zij deze les via mail of whatsapp aanvragen (info@studiodansu.nl). Voor een proefles rekenen wij €5. 1 of 2x per jaar organiseren wij een vriendjesweek, dan mag iedereen gratis vriendje/vriendinnetje meenemen.
  • Ik heb een blessure, wat nu?
    Als je langdurig ziek of geblesseerd bent is het mogelijk je abonnement tijdelijk te pauzeren. Soms is bewegen juist heel goed voor het herstel van de blessure, maar in sommige gevallen weer niet verstandig. Wij kunnen je vaak advies geven wat voor jou (on)verstandig zijn. Bij twijfel overleg met een arts/fysiotherapeut.
  • Hoe lang zit ik eraan vast?
    Onze abonnementen zijn opzegbaar met 1 kalendermaand opzegtermijn. Je zit er dus geen jaar aan vast.
  • Moet je een abonnement afsluiten?
    Voor de jeugdlessen werken we alleen met abonnementen. Deze hebben 1 kalendermaand opzegtermijn. Bij danskriebels/beweegkriebels werken we met een 5/10 rittenkaart. Daarnaast is het bij de les Jumping Kids ook mogelijk om een rittenkaart te gebruiken.
  • Hoe kan ik mijn abonnement of gegevens wijzigen?
    Als je je persoonlijke gegevens, rekeningnummer of type abonnement wilt wijzigen: maak gebruik van ons contactformulier of stuur een mail naar info@studiodansu.nl
  • Hoe kan ik opzeggen?
    Jammer dat je niet meer bij ons wilt dansen. Wij hanteren 1 kalendermaand opzegtermijn. Stuur een mail naar info@studiodansu.nl als je wilt opzeggen.
  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
    Je gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Voor alle details rondom privacy van de gegevens, verwijzen we je door naar het privacyreglement. Dit reglement kun je onder elke pagina vinden.
  • Is er les tijdens de schoolvakanties?
    Tijdens de schoolvakanties en feestdagen zijn er geen jeugdlessen. Let op: onze vakanties starten altijd op de eerste maandag van de vakantie. Zomervakantie 22 juli t/m 1 september 2024, Herfstvakantie 28 oktober t/m 3 november 2024, Sinterklaas dinsdag 5 december, Kerstvakantie 23 december 2024 t/m 5 januari 2025, Voorjaarsvakantie 17 februari t/m 23 februari 2025, 2e Paasdag maandag 21 april 2025, Meivakantie 21 april t/m 5 mei 2025, Hemelvaart donderdag 29 mei, 2e Pinksterdag maandag 9 juni, Zomervakantie 14 juli t/m 24 augustus 2025
bottom of page